POLITICA DE RETURNARE SI GARANTIA PRODUSELOR

CATEGORII DE PRODUSE

NEWSLETTER

Vezi detalii despre produse noi si oferte speciale, prin abonare la canalul de stiri al companiei noastre.

Pentru produsele comercializate nu se ofera garantie. Anularea comenzilor online se face numai prin e-mail trimis pe adresa office@promozone.ro in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii. In cazul in care comanda este achitata, KONTUR MEDIA S.R.L. va rambursa contravaloarea produselor comandate in maxim 14 (paisprezece) zile. Nerespectarea termenului de anularea comenzii atrage dupa sine urmatoarele obligatii:
  • Plata integrala a comenzii in cazul produselor personalizate la care s-a acordat bun de executie
  • Plata unei procent de 15% din valoare comenzii dar min. 50 Lei + TVA pentru produse nepersonalizate
Se poate solicita returul produselor livrate de KONTUR MEDIA S.R.L., in urma unei notificari scrise in care dvs. precizati motivele returului si doar daca va aflati intr-una dintre situatiile enumerate mai jos:
  • Produsele expediate prezinta deteriorari fizice (care nu rezulta din cauza transportului – ambalajul este intact)
Utilizatorul poate solicita inlocuirea produselor cu produse similare sau returnarea contravalorii acestora. In cazul in care KONTUR MEDIA S.R.L. nu poate inlocui produsele, va proceda la restituirea catre client a contravalorii produselor. Costurile de transport pentru produsele trimise retur in vederea inlocuirii vor fi suportate de catre KONTUR MEDIA S.R.L.
  • Produse ce au fost livrate gresit

Daca s-a livrat un alt produs decat cel comandat de dvs., atunci trebuie semnalat in maxim 2 zile lucratoare acest aspect, pentru a returna produsul respectiv, care va fi inlocuit cu cel comandat.

Costurile de retur vor fi suportate de catre KONTUR MEDIA S.R.L.

Soluționarea reclamațiilor se va realiza în raport cu prevederile legale în vigoare, în minimum 48 de ore de la livrare dar nu mai târziu de 2 luni de la momentul înregistrării reclamației.

NOTA: Produsele trebuie returnate de client in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original si impreuna cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care au insotit produsele si sa prezinte marcajele care atesta originalitatea produselor. Expedierea returului se va face prin intermediul aceluiasi serviciu de curierat prin care a fost livrat produsele de catre KONTUR MEDIA S.R.L.

Nu se acceptă retur produse ce prezintă urme de uzură, lovire, zgârieturi, etc, produse personalizate conform cerințelor Cumpărătorului.